lekcję lub tutorial blues na pianino

Masz pytanie/prośbę do bluesmaniaków? Na pewno ktoś chętnie Ci pomoże w tym dziale.

Moderator: mods

lekcję lub tutorial blues na pianino

Postautor: Paweł Popławski » września 19, 2012, 8:56 am

witam was wszystkim gram na klawiszach jestem 100% samoukiem gram blues i tylko blues od jakiegoś czasu planuję założyć zespół blues -owy i do tego potrzebuję znać chociaż kilkanaście dobrych utworów ze słuchu gram utwory takie jakie sweet home chicago itp jednak moim problemem jest to że mój słuch nie wystarcza na tym etapie i moim marzeniem jest to żeby nauczyć się grać siners player -bb king ,ray charles stratesboro blues -the alman brothers cold shot steve ray vaughan boom boom -john lee hooker i moje pytanie czy ktoś zrobił by jakiś tutorial tych utworów albo lekcje mieszkam nie daleko wrocłowia mogę zapłacić bd bardzo wdzięczny za pomoc potrafię dogrywać i inprowizować do tych utworów ale chciałbym chociaż w 80 % grać tak jak w orginale czekam na pomoc pozdr.
Paweł Popławski
bluesmaniak
bluesmaniak
 
Posty: 23
Rejestracja: września 18, 2012, 2:08 pm

Postautor: Mean Machine » września 20, 2012, 8:18 pm

Dżizas!
Gościu, Ty weź się poucz o interpunkcji i budowie zdań wielokrotnie złożonych bo tego bełkotu to czytać nie idzie.
W języku polskim są takie znaczki, wiesz - kropki, przecinki, ?, etc. Stosuj je, nie żałuj sobie!
Awatar użytkownika
Mean Machine
blueslover
blueslover
 
Posty: 472
Rejestracja: stycznia 18, 2011, 3:07 pm
Lokalizacja: Poznań

Postautor: posener » września 20, 2012, 8:41 pm

Mean Machine, ale kolega się pyta o pomoc w materii muzycznej, a nie ortograficznej. Tutaj być może jest już za późno, a możesz zniechęcić np. przyszłego SRV. Piszę to bez złośliwości.
Awatar użytkownika
posener
bluespatronize
bluespatronize
 
Posty: 6913
Rejestracja: listopada 17, 2008, 7:51 pm

Postautor: Penny » września 21, 2012, 10:46 am